فیلم های جدید

هر دی وی دی ۱۳۰۰تومان با کیفیت DVD-RIP فقط برای اصفهان

فیلم های جدید

هر دی وی دی ۱۳۰۰تومان با کیفیت DVD-RIP فقط برای اصفهان

ویل اسمیت و تام کروز بدنبال فرصت بازی در کنار هم

«ویل اسمیت» و «تام کروز» در حال جستجو برای یافتن پروژه‌ای هستند که بتواند در کنار هم در آن بازی کنند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سینمایی هالیوود ریپورتر، «ویل اسمیت»، بازیگر مشهور هالیوود در افتتاحیه فیلم «هنکوک»، در کالیفرنیا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره برنامه‌های آینده خود گفت: من و دوست خوبم «تام کروز» در حال جستجو برای یافتن پروژه‌ای مناسب هستم تا بتوانیم در آن در کنار هم بازی کنیم ولی متاسفانه تاکنون موفق نشده‌ایم. اسمیت گفت: من و تام باید با هم کار کنیم، به نظر من این یک خلاقیت است ، برای همین در حال جستجوی پروژه‌ای هستیم که به اندازه کافی برای هردو ما بزرگ باشد. وی افزود: تام انسان خوش قلب و خونگرمی است، البته من علاوه بر تام خیلی دوست دارم تا در کنار «دنیل دی لوییس»، بازیگر فیلم «آنجا خونی به پا خواهد شد»، بازی کنم. وی گفت: دی لوئیس جانور عجیبی است، من همیشه دوست دارم با کسانی کار کنم که مرا وادار کنند تا استعدادهایم را هر چه بیشتر به معرض نمایش بگذارم. به گزارش فارس، «ویل اسمیت»، ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸در ایالت پلسیلوانیای آمریکا چشم به جهان گشود. وی تاکنون دو بار نامزد جایزه اسکار شده است و از جمله فیلم‌های او می‌توان به فیلم «درجستجوی خوشبختی»، «پسرهای بد ۱ و ۲»، «روز استقلال»، «غرب وحشی وحشی»، «علی»، «من اسطوره‌ام» و «مردان سیاهپوش ۱ و ۲» اشاره کرد. will smith
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد