فیلم های جدید

هر دی وی دی ۱۳۰۰تومان با کیفیت DVD-RIP فقط برای اصفهان

فیلم های جدید

هر دی وی دی ۱۳۰۰تومان با کیفیت DVD-RIP فقط برای اصفهان

انتقاد فورد کاپولا از ۳ غول هالیوود

فرانسیس فورد کاپولافرانسیس فورد کاپولا کارگردان سینما با حمله به ۳ نفر از بزگترین ستاره های هالیوود از آنان به علت تنبلی و بی علاقگی به خطر کردن و خطرپذیری انتقاد کرد.
به گزارش گاردین ، کاپولا گفت: آل پاچینو و رابرت دنیرو – که هر دو در سه گانه پدر خوانده او بازی کردند – و جک نیکلسون بر اثر موفقیت زیاد تباه شده و اشتیاق خود را به کار که باعث موفقیت آنان شده  از دست داده‌اند.
وی گفت: من با این دو وقتی کار کردم که واقعا مشتاق پیشرفت بودند. آنان جوان بودند و احساس ناامنی می کردند. حالا پاچینو خیلی ثروتمند است. شاید برای این که هرگز هیچ پولی خرج نمی کند. او پول روی پول می گذارد.
دنیرو به شدت از استودیوی کاپولا الهام گرفته و یک امپراتوری در دنیای فیلمسازی بوجود آورده و پولدار و قدرتمند است.
نیکلسون – وقتی او را دیدم و با او کار کردم – همیشه لطیفه ای داشت تا تعریف کند اما حالا خیلی اخمو است. او باهوش است و همیشه با اربابان بزرگ استودیوها در تماس است.
من نمی د انم این ۳ نفر چه می خواهند. پاچینو همیشه می خواست در تئاتر بازی کند. فکر می کنم اگر نقشی مورد علاقه دنیرو باشد او دنبالش خواهد آمد اما گمان نمی کنم جک چنین کاری بکند. جک ، پول ، نفوذ و چیزهای دیگر دارد و گمان می کنم کمی شبیه مارلون براندو است جز اینکه براندو دوران سختی را هم گذرانده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد